- Startside
- Kundeservice
- Købsinformation
- Reklamationer
Brug for hjælp?
Reklamationer
Reklamationer
Hvis du har bestilt på hjemmesiden:
Klik her, og udfyld ordrenummer og e-mailadresse.
Følg vejledningen.
Husk altid at uploade billeder, der tydeligt viser manglen/manglerne.
Færdiggør registreringen af din reklamation. Når vi har gennemgået din reklamation, kontakter vi dig pr. e-mail med en vejleding om, hvad du skal gøre.
Hvis du skal sende den mangelfulde vare til os, tager det ca. 10-14 dage at behandle en reklamation. Du modtager en bekræftelsesmail fra os, når alt er klar. Du bærer ansvaret for returforsendelsen til os, så husk altid at gemme kvitteringen, til du har modtaget en bekræftelse fra os på, at vi har modtaget din reklamation.
Hvis du ønsker en ny vare, skal du afgive en ny ordre på hjemmesiden.
Hvis du har bestilt pr. telefon:
Vedlæg den udfyldte returseddel i din pakke, og angiv altid den korrekte årsag til returneringen. På retursedlen er der en adresselabel (forudbetalt kundereturnering), der skal bruges. Placer altid returlabelen over den gamle på pakken. Aflever derefter din pakke på dit postindleveringssted.
Hvis du skal sende den mangelfulde vare til os, tager det ca. 10-14 dage at behandle en reklamation. Du modtager en bekræftelsesmail fra os, når alt er klar. Du bærer ansvaret for returforsendelsen til os, så husk altid at gemme kvitteringen, til du har modtaget en bekræftelse fra os på, at vi har modtaget din reklamation.
Hvis du ønsker en ny vare, kan du enten afgive en ordre på hjemmesiden eller kontakte os.
Skal du bruge en ny returfølgeseddel og returlabel? Kontakt vores kundeservice, så hjælper vi dig.