- Startside
- Kundeservice
- Handelsbetingelser
Brug for hjælp?
Handelsbetingelser
Handelsbetingelser
Så enkelt kontakter du os!
Kundeservice: 70 204 205
Varebestillingen er åben: Hverdage 08.00–18.00.
Spørgsmål vedr. månedsfaktura, konto og lignende besvares hverdage mellem 08.00–17.00.
Mailadresse: kundeservice@cellbes.dk (Vi stiler efter at besvare alle henvendelser inden for 24timer)
Generelle oplysninger
Juridisk navn: Cellbes AB
Svensk VAT nummer: SE556540215201
Adresse: Ryssnäsgatan 2, 504 64 Borås
Mailadresse: kundeservice@cellbes.dk
Telefonnummer: 70 204 205
Betalingsmetode
Du kan vælge mellem 3 betalingsmuligheder når du handler hos Cellbes. Faktura, MobilePay, og betalingskort.
Faktura. Du kan betale med faktura helt uden faktureringsgebyr og med en 30-dages betalingsfrist. Hvis du vil betale med faktura, laver du først en sikker identifikation med NemID. Fakturaen sendes umiddelbart efter din ordre er ankommet til vores lager. Når du foretager et køb online, kan du vælge mellem at modtage fakturaen via e-mail eller i papirform til din adresse.
MobilePay. Følgende kort kan anvendes til Mobilepay: Dankort,VisaDankort, MasterCard og Maestro. Vi tager ikke gebyrer. MobilePay er kun mulig at vælge ved onlinebestilling og kan ikke benyttes ved telefon. Alle transaktioner er krypteret for sikker betaling.
Betalingskort. Vi accepterer Visa eller MasterCard. Vi tager ikke kortgebyrer. Kortbetaling er kun mulig at vælge ved onlinebestilling og kan ikke benyttes ved telefon. Ved eventuel returnering betales beløbet tilbage til det betalingskort, der blev brugt ved købet. Alle transaktioner er krypteret for sikker betaling.
Hvis kortbetalingen godkendes, trækkes pengene straks, når du har gennemført din ordre. Hvis kortbetalingen ikke godkendes, bliver din ordre annulleret. Du bedes kontakte din bank eller kortudsteder, hvis du har spørgsmål til din afviste betaling.
Når du betaler med kort, krypteres dine oplysninger ved hjælp af SSL-kryptering. SSL står for Secure Sockets Layer og er en funktion der sikrer, at alle informationer mellem køberen og sælgeren krypteres. Det betyder, at oplysningerne går igennem en sikker forbindelse og at dine kortoplysninger ikke kan læses af uvedkommende.
Vores betalingsformidler DIBS Payment Services AB (www.dibs.se) vil behandle dine kortoplysninger korrekt i overensstemmelse med den internationale sikkerhedsstandard PCI DSS.
Send ikke noget forskud
Cellbes tager ikke ansvar for penge, checks, frimærker eller andre betalingsmidler som sendes i breve.
Fragt
På bestillinger tilkommer en fragtafgift på 59,- med Post Danmark/Postnord. For hjemlevering tilkommer en fragtafgift på 69,- med Post Danmark/Postnord. Gratis forsendelse ved køb for over 499,-, gælder ikke hjemlevering.
Normalt har du din pakke indenfor idenfor 3-4 hverdage, men under højsæson kan de tage lidt længere tid. Du henter din pakke på dit lokale posthus. Det er muligt, at se tidligere ordrer ved login på websitet. Hvis du ønsker, at modtage en kopi af din ordrebekræftelse, skal du sende en mail til kundeservice@cellbes.dk. Dette er kun muligt, samme dag som bestillingen er lavet. Kontakt vores kundeservice for aktuelle leveringsinformationer.
Transport
Cellbes står for eventuelle fragtskader mellem vort lager og dit nærmeste posthus. Er pakken og/eller indholdet skadet, anbefaler vi at du anmelder det på stedet. Har du åbnet pakken og opdager en skade, anmelder du det på retursedlen.
Priser
Prisen er gældende så længe lager haves. Priserne er inklusiv 25% moms. Alle aftaler med danske forbrugere indgås på dansk.
- På bestillinger tilkommer en fragtafgift på 59,- med Post Danmark/Postnord.
- For hjemlevering tilkommer en fragtafgift på 69,- med Post Danmark/Postnord.
- Gratis forsendelse ved køb for over 499,-, gælder ikke hjemlevering.
Vi foretager løbende kontrol for at sikre, at vi giver de korrekte priser på cellbes.dk. Inden bestillingen bliver bindende, kan priserne derfor til enhver tid ændres. Vi forbeholder os ret til tryk- og tastefejl samt ved endelig salg. Selvom vi har sendt dig en besked, der bekræfter din ordre, er vi aldrig bundet af en sådan forkert prisfastsættelse, som du så eller burde have set.
Tilbud
Rabatkoder kan ikke kombineres og gælder ikke på varer, der er mærket "kampagnepris". Rabatkoder kan maks. benyttes én gang pr. kunde, medmindre andet angives. Bemærk de vilkår, der angives i tilbuddet. Indtast din tilbudskode ved kassen i "Tilbudskode"-feltet, alle rabatter trækkes først fra i trin 2 ved kassen. Tilbuddene kan være personlige, og kan så kun benyttes af den person, der har fået dem. Hvis en eller flere varer returneres, og kravene for rabat ikke opfyldes, har Cellbes ret til at trække rabatten fra returbeløbet. Tilbud om gratis forsendelse gælder for standard forsendelse, hvis intet andet angives.
Uafhentede pakker
Hvis du ikke afhenter din pakke, og heller ikke meddeler Cellbes, at du ønsker at benytte dig af din fortrydelsesret, debiteres altid en returfragt på p.t. 50,- DKK. Ved tungt gods opkræves et gebyr i henhold til fragttabellen.
Fortrydelsesret
Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler online.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Kontakt i så fald vores kundeservice.
Forstrydelsesretten indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen, til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives via e-mail til kundeservice@cellbes.dk eller ved at benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder her.
Fortryder du købet uden at afhente leverancen, skal du meddele os dette (se Uafhentede pakker).
Returnering
Hos Cellbes har du 30 dages returret. Det betyder, at du må have varerne hos dig i 30 dage. Vedlæg retursedlen, og angiv gerne returårsagen. På retursedlen findes en adresselabel (forudbetalt kunderetur), som bør benyttes. Benytter du dig af vores returret, behøver du ikke give os besked om returnering.
Returnering af en del af købet
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre. Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.
Returfragt:
Hvis du vælger at udnytte fortrydelses- eller returretten og benytter Cellbes' returmærkat. bliver du opkrævet 50 kr. i returfragt efterfølgende. Det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.
Ingen fortrydelsesret
Følgende aftaler kan ikke fortrydes:
Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnede til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen.
Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan med andre ord prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug.
Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage. Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.
Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.
Har du allerede betalt din faktura? Klik her for at logge ind og udfyld dine oplysninger for at få en tilbagebetaling.
Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.
Varen sendes til:
Cellbes
Elektronikhöjden
SE-175 19 Järfälla
Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.
Bytteret
Vi tilbyder ikke ombytning. Når du sender retur, vil du automatisk få refunderet beløbet. Har du betalt på faktura, kommer der en opdateret faktura til dig.
Ønsker du en anden vare, størrelse eller farve, skal du lave en ny bestilling.
Reklamationsret
Naturligvis tager vi ansvar for en fejlagtig vare også efter de ovennævnte 14 dage. Købelovens mangelsregler gælder for varekøb. Når du handler hos os som forbruger, har du reklamationsret i 24 måneder. Hvis din reklamation er berettiget, betyder det at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
Når du sender varer retur til vores lager, har du mulighed for at følge pakken, indtil vi modtager den retur. Du kan følge den ved hjælp af pakkens kollinummer, som findes på det returlabel, der fulgte med på følgesedlen til dine varer. Før du sender pakken retur, bedes du notere dette kollinummer ned. Via Post Danmarks hjemmeside kan du spore pakken, ved at indtaste kollinummeret i Track & Trace funktionen på www.postnord.dk. På denne måde kan du se, når vi har modtaget din pakke retur.
Varen sendes til:
Cellbes
Elektronikhöjden
SE-175 19 Järfälla
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet. Vedlæg retursedlen, og angiv gerne returårsagen. På retursedlen findes en adresseseddel (forudbetalt kunderetur), som bør benyttes. Gem altid garanti-/følgesedlen, indtil returen er afklaret, da den har dit returnummer anført, som benyttes ved eventuel reklamation.
Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.
Klageadgang
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte vores kundeservice: kundeservice@cellbes.dk eller 70 204 205. Vi forsøger altid, at løse problemer på en tilfredstillende måde, for begge parter. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:
Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.forbrug.dk/
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Persondatapolitik
Cellbes AB er ansvarlig for behandling af de personlige oplysninger, du som kunde giver os. Vi vil kontrollere dine oplysninger i henhold til folkeregisteret. Varerne bliver leveret til den adresse, der er registreret der.Dine personlige oplysninger og indkøbsdata vil blive behandlet med det formål at opretholde vores kunderelation og endvidere til markedsføringsformål. Du kan læse mere om det i vores integritetspolitik.
Du har de fleste rettigheder i henhold til GDPR – blandt andet retten til altid at indvende imod markedsføring. Du kan læse mere om det i vores integritetspolitik.
Cellbes AB 501 87 Borås
Besøgsadresse: Ryssnäsgatan 2, 504 64 Borås
Tlf. kundeservice: 70 204 205
Epost: kundeservice@cellbes.dk
CVR.nr: 556540-2152
Statistik
Cellbes.dk kan gemme statistik over hvilke dele af hjemmesiden, og hvilke produkter der besøges. Cellbes.dk anvender disse informationer til at optimere de produkter og sider brugerne anvender mest. Cellbes.dk videregiver ikke disse informationer til tredjemand.
Elektrisk udstyr
Elektrisk og elektronisk udstyr (EEE) indeholder materialer, komponenter og stoffer, der kan være farlige og skadelige for menneskers sundhed og for miljøet, når affaldet af elektrisk og elektronisk udstyr (WEEE) ikke bortskaffes korrekt.
Produkter, der er mærket med nedenstående overkrydsede skraldespand, er elektrisk og elektronisk udstyr. Den krydsede skraldespand symboliserer, at affald af elektrisk og elektronisk udstyr ikke må bortskaffes sammen med usorteret husholdningsaffald, men skal indsamles særskilt.
Til dette formål har alle kommuner etableret indsamlingsordninger, hvor affald af elektrisk og elektronisk udstyr gratis kan afleveres af borgerne på genbrugsstationer eller andre indsamlingssteder eller hentes direkte fra husholdningerne. Nærmere information skal indhentes hos kommunens tekniske forvaltning.
Brugere af elektrisk og elektronisk udstyr må ikke bortskaffe affald af elektrisk og elektronisk udstyr sammen med husholdningsaffald. Brugere skal benytte de kommunale indsamlingsordninger for at mindske den miljømæssige belastning i forbindelse med bortskaffelse af affald af elektrisk og elektronisk udstyr og øge mulighederne for genbrug, genanvendelse og nyttiggørelse af affald af elektrisk og elektronisk udstyr.
Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 18/12-17.