- Startside
- Spørgsmål og svar
Spørgsmål og svar
Hvad er Cellbes' fordelsniveauer?
Med vores fordelsniveauer venter personlige tilbud, værdikuponer og opmærksomhed på din fødselsdag. Vælger du desuden at modtage vores nyhedsbrev, vil vi sende dig inspirerende indhold, give dig trendtips og informerer dig om kampagner, der er helt eksklusive til vores venner. Desuden sørger vi for, at du er den første, der bliver informeret om vores nye produkter. Vi elsker at forkæle vores venner!
Hvordan bliver jeg en del af Cellbes fordelsniveauer?
Du bliver automatisk en del af fællesskabet ved dit første køb hos Cellbes. For at du skal kunne se og benytte dine fordele, skal du LOGGE IND/REGISTRERE DIG på vores hjemmeside. Du registrerer dig nemt ved at klikke på ”LOG IND/REGISTRER DIG” og derfor ”Ikke medlem? Tilmeld dig!”. Udfyld dine kontaktoplysninger, og klik på ”Opret konto”.
Hvordan fungerer det?
Cellbes’ fordelsniveauer er helt gratis, og vi har tre forskellige niveauer, hvor du får flere fordele, jo mere du handler. På de forskellige niveauer venter forskellige eksklusive tilbud, events og overraskelser.
Niveauet baseres på din samlede købesum i en periode på 12 måneder. Beregning sker månedsvis 12 måneder bagud i tiden.
Niveau ❤: 1 - 999,-
Her venter dig en værdikupon på 25,-, du kan handle for.
Du får gratis forsendelse på alle dine køb for over 799,-.
Niveau ❤ ❤ : 1.000 - 2.999,-
Her venter dig en værdikupon på 50,-, du kan handle for.
Du får også gratis forsendelse på alle dine køb for over 699,-.
Niveau ❤ ❤ ❤ 3.000,- og op
Her venter dig en værdikupon på 50,-, du kan handle for. Du får også gratis forsendelse på alle dine køb for over 499,-. Som en af vores allermest loyale kunder vil vi også forkæle dig med 5% ekstra rabat på alle dine køb.
Hvilke fordele får jeg som Cellbes ven?
Se tabellen herunder.
Hvem kan blive Cellbes ven?
For at blive en del af holdet, skal du være 18 år gammel, eller have en godkendelse af værge, og du skal have et gyldigt personnummer. Det er kun privatpersoner, der kan tilmelde sig, og du kan kun have en konto pr. land. Husk, at din konto er personlig og ikke kan overdrages til andre.
Hvornår får jeg min værdikupon?
Du får en ny værdikupon for hvert nyt niveau, du opnår. Desuden elsker vi overraskelser og vil gerne forkæle vores loyale kunder, så vi vil også give dig opmærksomhed med jævne mellemrum.
Hvordan bruger jeg mine personlige tilbud og værdikuponer?
Du skal være logget ind for at kunne bruge dine personlige tilbud og værdikuponer. Du logger ind ved at udfylde din e-mailadresse efterfulgt af din adgangskode. Hvis du har en værdikupon eller en anden personlig rabat, du kan bruge, finder du den under ”Mine tilbud”.
Din værdikupon eller andre personlige tilbud bliver automatisk fratrukket ved kassen.
Mit personlige tilbud eller værdikupon er ikke trukket?
Selvfølgelig forstår vi, at du vil benytte alle dine fordele. Der kan være flere grunde til, at rabatten ikke er trukket.
Først vil vi anbefale dig at kontrollere, at du er logget ind/registreret. Når du er logget ind, trækkes din værdikupon eller andre personlige tilbud automatisk ved kassen.
Nogle tilbud eller rabatter kan ikke kombineres med hinanden. Vi anbefaler derfor, at du kontrollerer vilkårene for de tilbud, som du ønsker at bruge.
Hvis du har du kontrolleret ovenstående, og dine personlige tilbud eller din værdikupon stadig ikke er trukket fra, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice, så kan vi hjælpe dig.
Jeg glemte at logge ind, da jeg afsluttede min bestilling, kan I efterregistrere mit køb?
Hvis du har angivet samme navn og e-mailadresse, som du har registreret, vil dit køb automatisk overført til ”Mine ordrer” inden for kort tid.
Hvis du har angivet et andet navn eller e-mailadresse, har vi desværre ikke mulighed for at efterregistrere dit køb.
Hvad sker der med min værdikupon i forbindelse med en returnering?
Din værdikupon fordelt på alle varer i din bestilling – ikke på det samlede beløb. Det betyder, at du ved en evt. returnering af en eller flere varer, får en tilbagebetaling på det beløb, du betalte for hver enkelt vare.
Ved returnering af dele af eller hele dit køb, bliver værdikuponen hverken genoprettet eller tilgodeskrevet på øvrige dele af det aktuelle køb, men betragtes som brugt.
Kan min værdikupon udløbe?
Ja, din værdikupon gælder i 12 måneder fra den dato, den blev udstedt. Du finder gyldighedsdatoen for alle dine aktuelle værdikuponer og personlige tilbud under ”Mine tilbud”.
Hvor kan jeg se mine køb, og hvornår når jeg næste❤ niveau?
Du kan se alle dine køb på ”Mine ordrer”. Hvis du gerne vil vide, hvor tæt du er på næste niveau, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice, så hjælper vi dig.
Kan jeg miste mit ❤niveau?
Dine køb er gyldige i 12 måneder fra købet, derefter betragtes de som brugt. Hvis du f.eks. handlede for 199 kr. 01.01.2023 udløber disse 199 kr. den 01.01.2024. Så ender du på det niveau, du har handlet for inden for de seneste 12 måneder.
Hvordan afslutter jeg venskabet med Cellbes?
Vi er kede af at høre, at du gerne vil forlade os, du er velkommen tilbage, når du vil. Hvis du vil afslutte venskabet med os, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice.
Hvilke fordele får jeg som Cellbes ven?
Dette venter dig:
Hvordan bliver jeg en del af Cellbes fællesskab?
Du får automatisk mulighed for at være med i vores fordelsniveauer ved dit første køb hos Cellbes. For at du skal kunne se og benytte dine fordele, skal du LOGGE IND/REGISTRERE DIG.